Faqs By RETOURNEREN


Retourneren

Esprase heeft meer dan 20.000 producten in haar assortiment en uiteraard kan er altijd wel wat misgaan. Het kan zijn dat u een defect, onjuist of incompleet product ontvangen heeft, wat vervelend is en waarbij we altijd naar een oplossing voor u zoeken. Is het product defect geleverd, verzoeken we u om contact op te nemen met ons en het product in de geleverde staat te laten. Neem contact op via de chatfunctie of per e-mail.Dankzij ons grote assortiment aan producten bij Esprase, bestaat er altijd een kleine kans dat er iets misgaat. Dit kan zijn dat uw ontvangen bestelling niet compleet is, onjuist of defect. Als dat gebeurt vinden wij dat, net als u, erg vervelend. Daarom zoeken wij altijd zo gauw mogelijk naar een oplossing voor u. Wanneer u een product geleverd krijgt van ons dat defect is, willen wij u graag vragen om het product in de geleverde staat te laten en contact met ons op te nemen via de chatfunctie of per e-mail.

LET OP: wanneer u speciale, door u aangevraagde producten in heeft besteld die wij niet vast in ons assortiment hebben, kunt u uw bestelling niet retourneren. Wanneer dit het geval is bij een product, zal dat bij aankoop gemeld worden.

Ik wil mijn bestelling retourneren

Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen. 

 Aanmelden

 Verpakking

  • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos

  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos

 Verzending

  • Lever het pakket in bij het postkantoor

  • Plak het label goed zichtbaar op de doos

  • Bewaar het verzendbewijs goed

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

 Na ontvangst van uw retourzending, wordt de zending door ons beoordeeld. Dit product moet in originele verpakking en -staat en compleet retour gestuurd worden. Als uw retourzending hier aan voldoet en ons beoordeling is positief, ontvangt u uw geld binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee u het product in eerste instantie betaald hebt.

 

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten. 

 

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

 

Kosten voor het retour sturen 

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.